Tävlingsförberedelser

Goooodmoooorgon (Heidie, tänker just nu på när du slängde vatten i ansiktet på turken)...
Anette som har stallet har åkt till Kreta nu, inte alls avundsjuk eller så? I alla fall så innebär det att jag har ytterligare en häst till idag så med andra ord har jag 5 boxar att mocka, hahaha (y Men "bara" 4 som ska ridas :)
 
Får bli tävling för Damitas del!
Åker in till snapphanarna på hemmaplan och hoppar en 1.10 klass.
Nu har jag inte tävlat sen i juni tror jag så detta kan verkligen gå hur som helst. Känns som att det antingen går jätte bra eller rent åt helvete XD
Men jag får inte ha några stora förväntningar, tänker ta det lugnt genom banan och hoppas på att hon känns fräsch i både mun och sprången..
 
Kommer i alla fall köra på den gröna outfiten idag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0