Tävling nr 2 :)

Tävlingen idag gick superbra :)
Min häst är GRYM!
Hoppade en 1.10 klass även idag men denna gången regional.
Banorna är verkligen inte dom lättaste heller så kan inte vara annat än nöjd.
Felfri i grunden, men petade tyvärr ner näst sista bommen i omhoppningen.. Ett sånt jätte retfullt riv som vi får allt för ofta, bommen föll typ 3745638 sekunder senare och man hörde inte ens att hon var i.
Jaja, inget att haka upp sig på :D Räckte faktiskt ändå precis till en placering, roligt! :) Pappa blev överlycklig, jag själv hade varit lika nöjd om vi hamnat utanför placering, likaså hade det inte spelat någon roll om bommen legat kvar eller fallit.
Känslan, flytet och sprången är det viktigaste, sen att man blir placerad ser jag bara som ett stort plus^^,
Sjukt sugen på att testa 1.20 nästa gång, vågar man?
 
Hade världens bästa hejaklack med mig också såklart ;)
Här kommer film från dagen till er som är intresserade, tack till Hasse som står för den! :D
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0