Powerwalk

Trodde jag äntligen skulle få äta frukost efter 2 mer eller mindre motionspass idag, men nejdå. Då skickar Olga och vill ut och powerwalka!
Så det blev bara till att hem och byta om sen ut och motionera igen, hahaha underbart :D
Vi gick nästan samma runda som vi brukar springa som ligger på 6.7km och vi höll väl ett hyfsat bra tempo i alla fall :) Passade även på att göra lite småärenden.
 
Nu har jag äntligen fått lite försenad frukost i magen.
Blev havregryn, vatten och juice - nyttigt ska det vara!
Nu känner jag mig ganska trött faktiskt, får bli att ta det lugnt nu innan hästen ska ha sin lunch :))
 
Dags att hårdträna inför beach 2013, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0