Powerwalk :)

Då var även 6.67km powerwalk avklarad för dagen :)
Kingston följde självklart med och vi tog oss igenom rundan på 58min, helt okej!
Hade han lös hela rundan och vi mötte en hel del människor men han följde efter mig hela tiden, duktiga killen :))
För det mesta höll han täten men sista biten kom han lite på efterkälken och hade svårt att hinna med, så lite trött blev han allt! Men det behöver den överaktiva hunden ;)
 
Nu ska jag byta om och bege mig på hoppträning :)
Hoppas det går lika bra som på tävlingen i söndags :D
Kommer antagligen inte hinna mer än hem sen innan jag däckar, för fyfan vad jag motionerat idag haha!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olga

Vad gör jag där???

Svar: Olga, jag tycker det ser ut som du stretchar eller något??
strawberrywhite.blogg.se

2012-09-14 @ 09:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0