New hair colour

Efter en snabbdusch efter ridpasset blev det en spontan trip till frissan :D
Eller ja, jag fick tiden igårkväll!
Tror inte Sofia har någon mer lättsam kund än mig:
- Hur vill du färga det?
- Gör något snyggt..
Hahahaha, sådär mycket bryr jag mig om mitt hår ;) Nejmen jag litar på min frisör, det blir alltid bra^^,
Och eftersom frisörbesöket inte var jätte planerat hade jag inte hunnit tänka ut hur jag ville ha det, kände att allt var bättre än det jag redan hade i alla fall.
 
Var tydligen inne med vinröd/lila nu. Jag har ju redan haft någon liknande färg ett tag, dock lyckades det som sagt nästintill bli svart sist.
Sofia valde i alla fall en snygg lila färg och la i lite svarta delar/slingor i underhåret.
Är riktigt nöjd faktiskt, tycker det blev kalas snyggt ! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0