Hoppträning + morgondagens planer!

Hoppträningen idag gick jätte bra tycker jag! :)
Gjorde väl någon liten tabbe här och var men överlag flöt det på som det skulle.
Kändes som jag hittade tillbaka till den ridkänslan jag hade innan sommaruppehållet då alla avstånd osv klickade.
Min busiga häst förvandlades till något mer lugnare och lydigare idag vilket gjorde det mycket lättare för mig, tack så mycket för det :))
Är sjukt tävlingssugen nu så får nog bli någon runda i helgen i alla fall då det är på hemmaplan!
Klasser och dag har jag dock inte orkat bestämma ännu, det tar jag imorgon eller något haha :P
 
Har även nattat Lis bebisar så nu känner jag mig också strax redo för sängen...
Eller borde man fixa något gott och äta? Får nog bli det sistnämnda....
 
Imorgon ska först min lilla häst bli fin om fötterna sen har man 4 hästar att rida och fixa till :)
Ska även trycka in en powerwalk med bästis och en sista dejt med min underbara kusin innan hon flyttar till London :(
Med andra ord är morgondagen mer än fullbokad!
 
Godnatt Lovers and Haters :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0