Hej missfärgade hår!

Jag har börjar studera mitt hår lite noggrannare och kommit fram till att det är ganska missfärgat! :D HAHA.
När jag var hos frisören sist skulle det bli vinröd/lila som jag haft det dom senaste gångerna, men det slutade med att det blev kolsvart.
När det hade blekts lite provade jag att lägga i färgen madagaskar själv, som jag provat på tidigare då det blev bra, men man såg ingen skillnad!?
Och efter semestern är mitt hår numera orange/blond typ? Jaja, kan ju vara kul med lite variation.....
 
Har i alla fall börjat med ricinolja nu igen som sägs få håret att växa. Jag använde dock det i en månad innan och märkte ingen skillnad på längden, dock blev håret mycket tjockare och kvalitén förbättrades (y
Hoppas på ännu bättre resultat denna gången :D
 
Här är min nuvarandra hårfärg, fattar fortfarande inte hur det kunde gå från kolsvart till detta bleka på så kort tid, hahaha.
 
Kletat in oljan i hela håret, smexigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0