Godmorgon världen

Sitter här halvsovande och tänkte få ihop ett sånt där lagom bra blogginlägg....
Blev till att stiga upp tidigt idag för att släppa ut och fodra ett gäng hästar innan det var dags för min prinsessa att skos :) Så nu är hon fin om hovarna igen vilket passade bra inför tävlingen i helgen!
Pappa var i alla fall snäll och tog morgonrundan med Kingston vilket underlättade idag^^,
 
Nu beger jag mig snart till Bromölla för att vinka av min underbara kusin och ta en god sista fika innan hon hoppar på tåget och flyttar till London.
Längtar redan till hon kommer hem då vi ska till Danmark och kolla på Justin Bieber, haha :)) Fjooortisar!
 
Efter det ska vovven få sin andra promenad innan jag beger mig och rider ett gäng hästar :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0