Hopptävling och sedan vidare till granada :)

Tävlade i lördags, 2 1.10 klasser i Ronneby :)
Fick två ner i första och ett ner i andra.
Det ena rivet i första klassen får hästen stå på sig som kollade som fan på planket (!?) haha, dom andra tar jag på mig även om jag tycker att jag själv kom hårfint för nära som hon lätt hade klarat av egentligen.
Men är ändå nöjd, kändes bra vilket är huvudsaken!
 
På kvällen sen blev det utgång på granada! :D
Velade in i det sista om vi skulle välja depå eller granada, och jag kan ju säga att jag inte är besviken på vårt val.
För det första var det SJUKT mycket folk, fanns typ inte en enda parkering... Det var inte bara på dansgolven det var fullsmockat, utan det var lika mycket runt toaletterna, korridorerna, ute osv osv..
Svårt att tro, men Lönsboda levererar bättre än Kristianstad ;)
 
Ida lockade mitt hår och sminket står jag själv för :)

Kommentarer
Postat av: ida - fashion is my life

yeah baby!

2012-10-01 @ 14:49:54
URL: http://www.idaremelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0