Blivit hundägare...

Sorry för kass uppdatering men det har varit fullt upp!
I fredags var vi nämligen och kollade på rottweiler valpar, så himla söta :D
Och självklart kunde vi inte låta bli att köpa en... Som f.ö redan anlände till oss dagen efter :))
Det är en liten (än så länge...) kille som jag gett namnet Kingston ;)
Ett unikt hundnamn samtidigt som det ju faktiskt är ett hästmärke, kan ju inte bli bättre!? Hahaha.
Jag diggar i alla fall namnet skarpt och det har det även varit andra som gjort!

Alla som har hund vet om att det nästintill är som att ta hand om en bebis nu när dom är små...
Dom måste ut så pass ofta att dom inte ens kan sova en hel natt, inte jag heller då med andra ord XD
Dessutom är han en redig liten buse just nu, men det ska nog bli hund av han också ;)
Eftersom vi har haft rottweiler tidigare tror jag det kommer gå hur bra som helst även att uppfostra denna! Annars är det lätt hänt att oerfarna personer köper fel ras som första hund och sen blir det bara kaos med allt vilket jag tycker är riktigt tråkigt :/

Nu har Kingston däckat på min säng efter att ha varit igång hela morgonen!

Här kommer några bilder på honom för er som är intresserade..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0