Måndag - ett besök hos frissan !

Igår var man ledig från jobbet, härligt ibland :)
Dagen började som vanligt tidigt med att ta hand om lilla bebisen vilket bestod av promenad och massa bus ute i trädgården vilket han behöver, annars river han ner hela huset inne och mamma blir galen ;)
Efteråt begav jag och Ida in oss till stan för god fika på ritz samt ett besök hos frissan för min del :))
Färgade bara håret denna gången, fick bli att testa mörklila!
Hur nöjd som helst som vanligt, klart bästa frisören :D
Sen snabbt hem och vända för att åka ut till veterinären och vaccinera lilla valpisen :)
Hem igen och äta sen till stallet!
Min svarta skönhet fick dock stå idag, hon behöver också vila ibland^^,
Sedan typ däckade jag i soffan tror jag, kommer i alla fall inte ihåg mer för jag var så trött...

Halvtaskig bild på hårfärgen, bättre kommer!
Har i alla fall färgat det som Molly Sandén haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0