Hoppning med Li och Damita

Idag står det i vanliga fall hoppträning på schemat för min och Damitas del men pappa var tvungen att stanna i Borås några timmar längre så vi hade ingen bil hemma med dragkrok :/
Så var inget annat att göra än att hoppa över den denna veckan!
Kom på efteråt att det då passade super för Li och hoppa Damita idag då när hon inte ska hoppas mer denna veckan så så fick det bli :))
Li kom och hämtade oss och sen satte jag upp lite hinder till dom i padocken^^,
Gick jätte bra tycker jag förutom att min bushäst var lite stark :P
Dom avslutade med en oxer på 1.40 :) Min häst behöver inte ens ta i...

Sen hjälpte jag Li att ta en av hennes hästar så hon slapp rida alla dom också, så Maggie och Kiwi fick ett dressyrpass i padocken också :)
Gick bra tycker jag :D

Avslutar inlägget med några bilder från dagen!



















Amazing horse och grym kompis man har! :D *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0