Sista hoppträningen

Dagen avslutades med hoppträning på snapphanarna för Camilla :)
Sista för sässongen innan sommaruppehållet. Dock kommer jag med all säkerhet göra något besök hemma hos henne för extra träning i sommar.
I alla fall är jag sååååå sjukt nöjd med dagens insats!
Måste varit den bästa träningen någonsin!? Ja det måste det...
Hoppade en hyfsat svår bana på runt 1.20 och min häst riktig flög över hinderna. Kändes som man var uppe i himlen och vände :D
Och jag kan faktiskt för en gångs skull själv säga att jag red bra.
Min häst är GRYM och jag är så taggad till Halmstads meeting :))
Har bestämt i för väg att jag ska dit vad än mamma och pappa säger, men brukar få min vilja igenom ;)
 
För att sammanfatta allt kort har min lediga dag faktiskt blivit väldigt lyckad. Tror inte den kunde blivit bättre på något sätt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0