Midsommar

Glad midsommar i efterskott mina bloggläsare :)
Fanns ingen riktig tid att önska det igår..
 
Min dag började med jobb till 15.30, helt okej ändå!
Kvällen spenderades med ett härligt gäng på hälleviks camping för sedan vidare mot en fest i en stuga intill stranden där man fick träffa ännu fler :))
Tycker i alla fall att det blev en lyckad och trevlig midsommar, som kunde slutat liite bättre för min del.. Drack alldeles för snabbt och istället för att det slog i huvudet fick jag en käftsmäll i kroppen. Mådde åt helvete förjävligt illa för att uttrycka det korrekt, så 99% av festen satt jag ute för att få frisk luft... Hahaha, lyckat! ;)
Släppte dock senare så mådde bra till vi gick och la oss vid typ 4?
Natten bjöd även på nakenbad i havet, som dock inte jag medverkade i...
 
Såhär midsommarfin var jag på jobbet..
 
Redo för midsommarfirande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0