Massa gott ätbart och en runda på stan :)

Efteråt begav jag och mamma oss mot Håkanryd hållet för att köpa hästmat hos Ulrika :)
Provade faktiskt en ny sort denna gången som fick dom lite piggare, passar ju bra nu inför sommaren då dom gärna blir lite segare!
Sedan stannade vi faktiskt kvar där en stund i det ovanligt fina vädret (!?) för att fika och prata lite :D
Var trevligt, speciellt eftersom hon och Fanny är helt på samma plan som vi - tävlar för att ha roligt! Att hoppa högst, skryta osv är inget för oss :P
 
Blev sedan att åka in till stan en snabbis för att möta upp Josefin på coffe house :)
Passade även på att ta en cocosnötlatte, MUMS säger jag bara..
Rädd att jag blivit beroende :/ HAHA.
Sen gick vi en runda på stan och kollade i lite affärer :) Hittade faktiskt tre plagg som jag inte ens orkade prova för det var så varmt utan bara köpte, HÄNDER TYP ALDRIG!
Tänkte lägga upp bilder på dom i nästa inlägg så håll utkik!
Innan jag körde hem köpte jag min något försenade frukost på ritz, fick bli en kyckling och bree macka - riktigt god är den ;)
 
En gammal fika bild från coffe house som är mitt nuvarande jobb, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0