Måndag

Har inte så mycket intressant att berätta om denna dagen, vädret håller i sig på samma tråkiga bana vilket gör att allt annat blir tråkigt också..
Anette som äger stallet är på semester vilket gör att jag har hästen på heltid igen kan man väl säga, haha. Alltså jag sköter in/utläpp, fodring osv..
Känns ovant, var trots allt ett tag sen nu :)
Så min dag började med att släppa ut och fodra hästarna, gå morgonpromenaden med hunden för att sedan jobba en liten stund till halv 4..
Efteråt har jag hunnit med en runda 2 till stallet samt en snabb visit i stan för några ärenden!
 
Hann ut och vända typ med hunden innan det började ösregna -_-
Nu sitter jag och väntar på bättre tider känns det som. . .
Har i alla fall en sista runda till stallet också kvar idag hah :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0