Gårdagen, träning med hunden och massage på det!

Igår hamnade jag och Felicia på lasses efter en snabb-visit på 20 års festen.
Jag blev nämligen akut hungrig, kom på att jag bara ätit en macka på hela dagen haha (y
Sedan flummade vi runt bland massa hus och pratade, var faktiskt trevligare än det låter :D
Gick sedan och la mig nästintill direkt när vi kommit hem för jag var kalastrött ;P

Idag planerade jag att sova länge, men vaknade såklart redan runt halv 9..
Varför är det alltid så, när man kan sova vaknar man, när man måste gå upp är man skittrött!?
I alla fall så vaknade jag med värk i både högerarmen och överryggen, måste ha sträckt det igår när jag flög av haha men men. . .
Precis varit ute och gått + tränat med hunden och nu sitter jag och funderar vad dagen har att erbjuda.
Det kommer jag fortsätta med till en behaglig massage, endast för att man har världens bästa mamma <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0