Ett besök hos frissan

För att nämna något om gårdagen var jag faktiskt så pass överlevande efter jobbet så jag t.o.m var kapabel till att trimma hästen och ta en kvällspromenad med hunden.
Men sedan däckade jag ganska snabbt efteråt...
 
Försov mig i morse och vaknade en kvart innan jag skulle vara hos frissan, PANIK!
Så det blev i stort sett bara att slänga sig in i bilen halvsovande haha ;P
Tur att man fick kaffe där så man piggnade till i alla fall :))
Både klippte och färgade det, blev snyggt trots att det blev as mörkt!?
Min kära frisör sa att hon tyckte jag kunde ha det lite ljusare röd/lila nu till sommaren men ändå att man behöll den hårfärgen som sagt. Tycker dock att det blev ännu mörkare och än så länge ser jag inget röd/lila i det överhuvudtaget, hahaha. Men blev ändå schyggt så det var väl bra det :D
 
Här kommer en bild på det "nya" håret :)
Ungefär 3cm åkte av på längden och luggen betydligt kortare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0