Stenaline - en färja som blir vad man gör den till ;)

I måndags kväll efter jag jobbat till 16.30 blev det nästintill att stressa ihjäl och kasta sig in i bilen för att åka iväg, och för min del med en total huvudvärk...
Bilen tog mig till en stenaline färja där vi skulle festa hela natten innan vi var framme i Polen :D
Färjan bjöd på fullt ös och när klockan passerat tolv och jag fyllde 20 spårade kvällen ur ännu mer XD Herregud vad roligt vi hade! Jag och Therese, min brors flickvän, dansade typ nonstop ;)
Dessutom blev det även en hel del pardans/disco med Sten-Åke, HAHA. Och även hans barn barn Ursula som var hur gooo som helst :)
Vilket ös och vilka roliga människor, kunde inte börjat min 20 års dag på ett bättre sätt! :D Slutade även med att hela färjan började sjunga för mig, underbart... Eller? Haha.
Vi gick och la oss halv 5 på morgonen och blev väckta 6 då vi var tvugna att stiga upp, gissa om man kände sig död :P
 
Nyduschad och redo för att fylla 20!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0