Killebom TORSDAG

Idag var jag duktig och ställde klockan på 08.00 för att rida på morgonen :D
Känner att det annars kommer bli tajt om tid framåt kvällen nu under killebom, precis som det blev igår :P
Damita var nåågot jobbig till en början och ville inte riktigt arbeta och gå framåt, dock förståligt eftersom det redan då var cp varmt innan jag kommit upp på hästryggen...
Det släppte ganska snabbt och hon gick fint sen, duktiga häst!
 
Hem och duscha för att sedan gå en sväng på smådjursutställningen, där man själv var stammis till att delta en gång i tiden... Min lilla fluffiga kaninunge vann pris då :)
Idag var man där enbart som publik och jag röstade på en liten krullig hårboll till hundvalp vid namn Lasse som faktiskt kom tvåa ;)
Hann även med en fika på ritz, några rundor i affärer och självklart en tur i tuff tuff tåget innan man åkte hem!
 
Nu ska jag strax bege mig till jobbet.
Kvällen ser ut som så att jag ska träffa Felicia och gå på killebom med. Vi ska i alla fall kolla på svenska björnstammen och sedan får vi se vad som händer!
Känns som det blir väldigt mycket killebom just nu, både i verkligheten och på bloggen, hahaha.
Men det är ju i stort sett det enda som händer i Sölvesborg på hela året?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0