Killebom FREDAG och JUSTIN BIEBER BILJETTER!!!

Kvällen igår spenderades som sagt med min kusin, trevlans! :)
Vi gick in en runda på killebom och på ungefär 30 min hann vi med att trycka i oss thaimat, dessert och åka virvelvinden... Hahahaha lika underbart som det låter.
Var tvungen att åka hem ganska tidigt, runt halv 1 för att jag skulle upp halv 6 dagen efter och jobba!
Innan jag gick och la mig fick jag öppna min tidiga födelsedagspresent från min kusin också...
Fick en förstorad tavla med en bild på mig och Daiman och massa fina engelska meningar runt :')
Och en JUSTIN BIEBER biljett, längst framme vid scenen också! Oooommggg, världens lyckligaste tjej!
Jag satt i 4h och köade efter biljetter och fick inte en enda trots att det släpptes till två konserter, helt SJUKT! Men killen är ju grym, så är inte direkt förvånad. . .
Vi, eller ja Emma, fick tag i biljetter till Danmark! Men det fungerar ju utmärkt det också ;)
 
Kvällens outfit från igår
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0