Hejdå jobbet, hej minisemester!

Av någon konstig anledning publicerades inte detta inlägget, och det såg jag nu... Hahaha lyckat!
Varsågod och läs ett väldigt försenast inlägg ;)
 
Igår ringde klockan tidigt och det var inget annat än att gå upp efter 3,5h sömn...
Jobbade på hotellet, hann hem och sola någon timme för att sedan vidare mot coffe house där vi hade vip gäster och fullt upp med att servera dom samtidigt som man skulle ta emot andra beställningar.
Herregud, killebom, 3.5 sömn och två jobb på det är ingen bra kombination XD
Heidie var supersnäll och följde med mig till hästen efteråt för att underlätta för mig, sedan somnade jag som sagt var ;P
 
Nu blir det ännu mer jobb från 10.00 till typ 14.30?
SEDAN DRAR JAG OCH MIN FAMILJ PÅ EN MINISEMESTER FÖR ATT FIRA MIN 20 ÅRS DAG!
Har ingen aning om vart, men vet att vi stannar till torsdag... Är så sjukt nyfiken ;)
Jaja, får väl se vart vi hamnar helt enkelt, hoppas i alla fall min födelsedag imorgon blir lyckad sen skiter jag seriöst vart vi är någonstans :))
Och på torsdag är det bara hem och vända innan man drar mot FALSTERBO HORSE SHOW! :D
Jag och Alicia kommer cpa sönder och köpa upp hela mässan... Hoppas på bra väder utan att det blir för varmt!
Ses där.... ;)
 
Så från och med NU dör bloggen men kommer återupplivas på fredag!
Ha det bra allihopa, det ska i alla fall jag ha :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0