HARRY IS IN THE CAR!

Idag sov jag faktiskt länge...
För länge för att upptäcka att det var fint solväder ute :( Så typiskt! Hahaha.
Eller jag sov till halv 11-11, men det är lääänge för mig :P
Vid 15.00 började jag jobba, kan inte minnas att jag gjorde något vettigt innan det.
Efter jobbet slängde jag i mig lite mat och vidare mot stallet för att rasta hästen. Meningen var ju att jag skulle rida men där fick jag snabbt tänka om tack vare att ridskorna var inlåsta i transporten, så det fick bli att longera henne istället :) Jaja, huvudsaken är att hon fick röra på sig!
Kvällen avslutades med den dagliga kvällspromenaden med bushunden :)
 
Nu sitter jag och kollar på massa gamla videos på pappas stenålders videokamera som fortfarande är i bruk konstigt nog.
Ska leta upp filmerna från när jag och Isabella var mini och tränade inför småstjärnorna....
Såg den för typ en månaden sen för första gången och skrattade så jag grät, HAHAHA.
Vem vet, kanske kommer upp något smakprov här.... ;)
 
Harry ville tydligen följa med mig hem från stallet idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0