Dag 2 Polen

Idag blev det att åka in till en lite större och finare stad i Polen nämligen Sopot :)
Vi gick ner en runda till stranden som tydligen skulle vara Europas finaste och sen in till centrum där vi fikade massor och kollade på allt folk!
Var riktigt stekar väder så jag satte mig mitt i folkruset och hade det riktigt gött i värmen!
På vägen hem till hotellet sedan körde vi förbi ett jätte stort shoppingcenter till, men denna gången med butiker som bl.a. Zara, H&M och Cubus. Självklart fick jag min vilja igenom och åka inom där ;)
Gjorde ju inte saken bättre att det var SJUKT mycket billigare än hemma, äntligen kunde jag köpa byxor från Zara som hade kostat röv hemma ;)
Blev totalt 3 byxor, 2 från Zara och 1 par från H&M - ups :D
 
Dagens skratt: När pappa kommer fram till mig med 2 par slim damjeans och frågar efter provrummet.
HAHAHAHA
 
Blev en lugn färja hem då dansgolvet tyvärr var stängt :(
Dock åt vi buffé där (våldgästade dessertbordet) och spelade massor på spelautomaterna :D Pappa fanns faktiskt typ 250kr, inte illa ;)
Sen blev det även en hel del skratt åt en vi döpte till praktikanten, hahaha herregud vad roligt vi hade...
 
Tack alla för några grymma dagar i Polen :D
Jag önskar alla kunde få uppleva sin 20 års dag på ett lika bra sätt som jag! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0