Jobb

Första jobb dagen avklarad :)
För att formulera det hela känns det som jag har magsår och spyr upp och ner.. Men antar att det är så det ska kännas efter första stressiga dagen!? XD
I alla fall så är det jätte roligt, men sååå mycket att göra och hålla reda på - betydligt mer än vad jag trodde!
Men jag ska göra mitt absolut bästa och hoppas på att jag klarar av det helt enkelt :)
Kände att det var "lagom" mycket idag men det är tusen grejer till jag ska lära mig och sköta vilket skrämmer mig lite...
Har skrivit ner flera sidor om grejer jag måste komma ihåg så det får väl bli att plugga in allt det där tills imorgon på något sätt? För då väntas mera jobb :)

Känner inte att jag vill skriva ut ännu vad jag jobbar eftersom jag faktiskt bara ha provjobbat idag och inget är 100% säkert ännu.
Självklart berättar jag för mina närmsta som frågar men att skriva ut det på internet känns lite väl häftigt i dagsläget :P
Kommer med all säkerhet stöta på massa jag känner ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0