Arbetsintervju

Idag har jag varit på arbetsintervju! :)
Kändes jätte bra, men man ska inte ropa hej förrän man är över ån...
Så nu är det bara att hoppas på det bästa helt enkelt^^,
Vaknade av att telefonen ringde klockan 12.40, vadå att jag sov som ett stock!?
Kommer ihåg att jag var mitt inne i en dröm så hade inte den ringt hade jag sovit ett tag till... Sover verkligen ALDRIG så länge, liksom förra dagen gick jag och la mig betydligt senare och vaknade 9 nästa morgon?

Annars har jag ju som sagt inte hunnit göra så mycket mer, börjar redan bli mörkt så känns som jag sovit bort hela dagen, buu..
Aja, beger mig nu till stallet med Heidie i alla fall för en tur på hästryggen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0