Lamicells nya kollektion 2012

Jag är totalt förälskad i lamicells nya kollektion 2012 :)
Jag gillar färger som sticker ut lite och syns, speciellt på en svart häst = mums! :D
Kanske därför jag blandannat äger ett rosa träns, hahaha XD Det har jag faktiskt inte använt på någon tävling ännu, men det ska absolut invigas detta året... Behöver bara hitta ett schabrak som matchar färgen exakt :))

I alla fall så känner jag för att typ köpa allihopa på en gång ;)
Förutom det rosa för det finns inga matchande benskydd till...
Orange har aldrig heller varit min färg, tycker att antingen ska det vara gult eller rött. Gillar inte orange, dock hade det säkert varit snyggt på min svarta dam men jag föll mer för det babyblåa och gröna :D

Frågan är bara vilken outfit av det blåa och gröna jag ska köpa, hmm...
Eller ja kommer antagligen köpa båda två, frågan är istället vilket jag ska köpa först :D HAHA.
Längtar till jag får pengar, vill handla massa nya hästprylar = det jag tycker är roligast att lägga pengarna på :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0