Gårdagens ridpass

Igår ställde jag och Damita upp som modeller för ett projekt min kusin tydligen skulle göra?
Får typ inte veta någonting om det ännu :( Hahaha.
I alla fall så önskades den engelska outfiten så så fick det bli!
Marken hade tinat så det gick hur bra som helst att rida ute, dock lite blött så vi fick ta det försiktigt. Eller försöka i alla fall...
Damita stod mer på bakbenen än på alla fyra under ridpasset, men jag lyckades på något sätt att hålla mig kvar ändå? Det var inga små bocksprång hon fick till och att släppa henne på en äng efter 2 dagars vila var nog allt annat än smart planerat x) Haha!
Men ska faktiskt läggas till att den övertaggade hästen var duktig i mellan åt också ;)

Emma vägrar skicka bilden/bilderna hon ska använda, och jag vet att den ena är riktigt snygg så det suger lite! Men fick tydligen vänta på att grejen skulle bli färdig :( Hahaha, och mitt tålamod som ligger på noll.
Jaja, what to do!

Fick i alla fall några fina bilder som jag tänkte lägga upp imorgon :)
Tills dess får ni ett smakprov :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

skiiitsnyggt schabrak!! :D

2012-02-27 @ 15:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0