Dagens ridpass

Efter en supertrevlig fika med Jenny inne på ritz åkte jag och mamma bort till ridhuset :)
Där man självklart träffade Li som vanligt som alltid har något nytt och roligt och berätta om sina lyckade ridpass... Hahaha :D
Damita var i alla fall hur fin som helst idag, duktiga häst <3
Ovanligt avslappnad och fokucerad med tanke på att vi var några stycken där samtidigt och några hoppade vilket brukar göra min lilla buse stirrig men idag skötte hon sig bra tycker jag! :)
Blev en hel del galopp med längning på långsidorna vilket är något av det bästa Damita vet. Jag med för den delen, känns som man svävar fram !

Efter att även har varit iväg och hämtat hö nu ikväll (vi har en liten bit att åka, dock är det absolut värt det eftersom det inte finns något finare hö) och tryckt i massa mat är jag nu dödstrött.
Så nu säger jag faktiskt godnatt! :)
Imorgon väntas jobb för min del och efteråt förhoppningsvis äventyr med Li :D

Såhär såg jag ut på hästryggen idag :)




Världens absolut snyggaste jacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0