Dubai dag 14

Tänkte egentligen uppdatera från flyget, men datorn hann dö innan inlägget var färdigt.
Så fortsätter nu istället hemifrån ;)
 
Idag "igår" åkte vi ner till stranden efter vi packat väskorna. Var även molnigt idag men solen tittade ändå fram då och då så man fick njuta av den sista värmen.
Idag var det även röd flagg vilket innebär badförbud, vågorna var riktigt höga och strömmarna starkare än någonsin.
Gick precis bada vid kanten bara om man inte ville drunkna då ;)
När det inte var så mycket sol längre gick vi runt och strosade på gatorna intill. Vi tog blandannat en supergod fika på starbucks, gissa hur gott det var med en riktig kaffe!?
Sedan blev det ett gympass och ett dopp i poolen efter det, den känslan är nästan oslagbar!
Vi avslutade vår sista kväll i underbara Dubai med att gå i det stora "aktivitetscentret" som jag kallade det, där det också fanns många affärer, inte lika många som i det största vi besökte förra dagen, men tillräckligt många för att det ska slå alla i hela Sverige ;)
Jag och mamma unnade oss lite trosor från Victoria Secret :D Det kunde vi vara värda, tyckte vi just då i alla fall...
 
Nu är vi som sagt hemma igen med blandade känslor.
Håller på att frysa ihjäl men när bästis kom springande mot mig vid stationen blev man på myyycket bättre humör! :)
Vi hängde med dom hem där det bjöds på en jätte god frukost, jag var vrålhungrig. Så det var riktigt uppskattat om man säger så :D
 
Nu ska lyckan fortsätta när vi hämtar hem vår saknade älskade vovve och sedan ska jag få träffa min häst :') <3
Snön hör ju faktiskt till jul och vi som inte fått uppleva den ännu lider inte så mycket av den heller.
Jag kommer antagligen njuta i några dagar av allt som jag saknat här hemma, sedan kommer man sitta här i kylan, lyssna på en sommarlåt och längta tillbaka till Dubai, ett minne för livet <3
 
Vill tacka alla som följt min blogg och resa i Dubai, roligt att ni var så pass många!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michael

Fin och sexig tjej i poolen^^

2013-01-19 @ 15:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0