Stockholm!

Har spenderat 5 underbara dagar uppe i Stockholm hos Angelica :)
Hon hade ingen aning om att jag skulle komma utan jag och hennes mamma hade fixat ihop en liten surprise för henne via facebook ;)
Det var en chockad, överlycklig och gråtande tjej jag möttes av när hon skulle "hämta matkassarna i bilen" :D
Det där ögonblicket är nog något man aldrig glömmer... :)
 
Hur som helst så har det varit toppen väder i stort sett hela tiden och vi har hunnit med shopping inne i Stockholm, shopping i Farsta och även lite i Nynäshamn där hon bor!
Vi har bl.a. som tradition kollat igen alla avsnitt av mysteriet på greveholm, kollat vår favoritblogg, gjort massa videoinlägg och haft allsång både utan och på chatroulette.
Självklart spenderade vi också en dag på Gröna Lund som även måste nämnas, karuseller är liksom en del av mitt liv!?
Orkar inte gå in i mer detaljer, men alla fattar väl att man gjorde mycket mer än det där också XD Inte för att någon är intresserad att veta, men ändå! Hahaha.
 
Är det nu man ska ladda upp passande bilder till texten också? Antar det..
 
Äntligen framme :)
 
Shopping inne i Stockholm!
 
Angelica skulle typ dra ner rullgardinen? Gick nog bra..
 
Redo för Grönan! :D
 
Innan hemfärd :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0