BRÖLLOP och snart är man tydligen själv gift?

Igår började dagen med en ridtur på morgonen :)
Damita var duktig men lite trött, dock inte så konstigt med tanke på vädret!
Är hur som helst nöjd med ridpasset i alla fall, men herregud vad vi var färdiga och svett efteråt..
 
Sedan blev det att ta det långa benet före och göra sig i ordning inför pappas lillebrors bröllop :)
Sminkade mig själv och sedan fick Ida äran att fixa håret och ta några bilder på outfiten!
Blev ganska nöjd med resultatet ändå, hittade inspiration från två bilder och gjorde sedan mitt bästa för att mixa ihop något liknande själv ;)
Blev hur som helst ett väldigt lyckat bröllop som bl.a bjöd på god mat och efterrätt, karaoke och dans.
Glömde förresten berätta att pappas lillebror är tillsammans med en filippinska så det kändes typ som man var utomlands, men hela hennes släkt var helt galna och störtsköna :D
 
När det var dags för bruden att kasta buketten var alla flippinskor helt lyriska!! Seriöst, jag har aldrig sett något liknande... Hon låtsades kasta den några gånger och då slängde sig alla dom över varandra på golvet och skrek, HAHAHA.
Och gissa vem som till slut fångade buketten om inte jag? Hahahaha så fail. Den dagen och den lyckan....
Alla tog upp sina kameror och fotograferade mig precis som jag var värsta kändisen.
 
Jaja herregud vilken galen kväll!
 
INSPIRATIONSBILDER
 
Och här kommer då mitt resultat :)
 
 
 
Foton: Ida Remelin
 
Vinröd klänning, kort fram och lång bak
Liknande jeffrey campbell skor i mocka
Metallskärp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0