Börjes, skritt, kaloriräkning och hoppträning!

Igår blev det en trip till börjes :)
Hittade dock ingenting i hästaffären och bara en sport bh och ett par träningsshorts inne på varuhuset.
Dock är det nästan värt att åka upp där bara för att äta, så sjukt gott och billigt.
Tyckte jag förtjänade att unna mig lite men avstod bakelserna, score till mig ;)
 
Skrittade ut en runda barbacka på kvällen sen, supermysigt :)
Klämde in en liten travstäcka annars tog vi bara det lugnt..
Jag har verkligen hårdtrimmat Damita i några dagar nu så det passade bra med en lugn uteritt så hon hinner ta igen sig till hoppträningen ikväll.
 
Just nu väntar jag på att maten ska lägga mig sen ska både jag och hunden rastas :))
Bästis har smittat mig med allt som har med kalorier att göra, så det har jag ägnat dagen med att räkna, hahaha hur normalt?
Jag har räknat ut att jag ska äta 2265 kalorier om dagen (beror på kön, ålder, vikt, längd och mängd motion så stämmer inte på alla) och att man ska ligga på -500/dag för att minska 0.5kg/v.
Idag har jag endast ätit 690 kalorier och ett päron väntar efter hoppträningen vilket betyder att jag landar på -1525, duktig tjeeeej! :D
Känner att min hästblogg snart är påväg över till en träningsblogg....
 
1.15 debuten, hindret ser mini ut eftersom min hoppstjärna tar i! :D
Taggad inför kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0