6.7km löpning, 5.5km powerwalk och ridning

Om 5 dagar åker jag och Heidie till Alanya så därför ligger vi just nu i hårdträning och försöker slå världsrekord med att komma i bikiniform på mindre än 1v! :D Hahaha.
Igår sprang vi 6.7km i strålande solsken och massa uppförsbackar, jag trodde seriöst inte jag skulle överleva. Jag som aldrig är ute och springer längre sedan slog vi på stort direkt.
Var riktigt skönt att slänga sig i poolen efteråt må jag säga, jag måste legat på kokpunkten MINST...
Blev åt helvete mycket jobbigare att rida sen på kvällen också, det var dessutom fortfarande varmt och Damita hade någon form av överskottsenergi.
Idag satsade vi på en 5.5km lång powerwalk på ryssberget istället, Kingston fick självklart hänga med :)
 
Jag och Felicia hade tänkt dra till stranden idag, men tycker solen börjar försvinna mer och mer nu..
Jaja, vi får väl se vad dagen har att erbjuda :)
 
Redo för en springtur!
 
Powerwalk!

Kommentarer
Postat av: Michael

VIlka fina bilder på en vacker tjej :)

Svar: Tack, men vem är du? :)
strawberrywhite.blogg.se

2012-08-29 @ 23:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0