Hopptävling

Idag har hela gänget varit på hopptävling i Olofström :)
Hade värsta hejaklacken med mig, mamma, pappa, Kingston, Heidie och Emma! :D
Dessvärre gick det inte lika bra som sist, men ändå helt OK.

I 1m kändes hon verkligen superfin! Perfekt tempo och hon hoppade väl på det mesta^^,
Tyvärr petade hon ner en bom på ett räcke med bakbenet som jag ändå tyckte jag red bra på? Hon var väl bara lite slarvig, dock var jag själv lika slarvig senare som la henne något för nära på en oxer som gjorde att en bom till föll. Men men så är det! Blev 8 fel men hon kändes faktiskt fin så jag är ganska nöjd ändå^^,

Sen var det då dags för 1.10 :)
Vet inte riktigt vad som flög i henne men hon fick en jävla fart? Hahaha.
Kombination med oxer in och räcke ut, försökte få tillbaka henne men med den farten och min stora elefant petade hon ner bommen ut.. Sen la jag henne för nära på SAMMA hinder som i 1m, dumma mig!
Annars gick det faktiskt rättså bra även om det var något för högt tempo.
Så 8 fel även här.

Tror inte man ska förblinda sig på resultatet så värst mycket :)
Damita kändes så avslappnad och hoppade väl, även på framhoppningen..
Så måste nog vara lite nöjd ändå!








Kommentarer
Postat av: Alicia

SV: Hehe tackar :D:D Btw manen är riktigt snygg på ponnyn nu ;)

Jo det kan jag väl :) Bara det att jag inte fotat "seriöst" på ett tag... Så vettifan hur resultatet kommer se ut då xD Men säg någon dag som passar dig så kan vi ju se om jag kan då! :)

2012-04-09 @ 19:24:20
URL: http://aliciaedlund.blogg.se/
Postat av: Annalena

hej, hittade din blogg för första gången idag :)

vika fin häst du har!



kika gärna in på min blogg också ;)

2012-04-13 @ 16:10:27
URL: http://annalenaort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0