Tillbaka i vårt egna stall igen + några glada sötnosar :)

Nu är alla grejer och även hästen tillbaka i vårt egna stall igen :)
Blev en hel del som skulle tillbaka, trodde faktiskt inte att jag packat med mig hela stallet haha.
Skönt i alla fall att ha haft ridningen avklarad tidigt idag om inte annat, så man kunde lägga tiden på allt annat som skulle göras^^,
Damita och sin gamla hagkompis Linetta hade i alla fall saknat varandra :')
Gud vad söta dom var, tur att jag hade med mig kameran ;)
Hade dock hoppats på lite bus också, men Damita var mest intresserad av gräset...... Surprise!?

Bjuder i alla fall på en bild från dagen med den återförenade vänskapen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0