Stallet, idol osv...

Jag är nog så mycket handikappad man kan vara just nu, hahaha..
Det ena knäet går dessvärre inte böja överhuvudtaget, men får väl hoppas att det blir bättre snart :P
Så jag har alltså inte ridit idag, det var väl precis så jag klarade av att göra det andra.
Dock så är det inget som hindrar mig och jag funderar på att rida en runda redan imorgon igen hahaha :D
Stackars min kropp ;)

Har även kollat på idol med mamma och pappa...
De flesta var ganska kassa faktiskt och jag förstår mig inte på hur den sämsta av alla, Maikael eller vad han nu hette, kunde gå vidare.
Robin var helt klart bäst och kanske den enda som var bra överhuvudtaget^^,
Tjejerna har helt klart mer talang detta äret och jag är nästan säker på att den blir en tjej som även tar hem hela skiten iår, och det är väl ändå på tiden :D
Dock kan jag inte vänta till snyggingen André ska sjunga... Kommer antagligen bli hur bra som helst!

Sedan kollar jag ju även på ensam mamma söker endast för att vara lite udda. Dock är jag tvungen att pausa klippet 456789 gånger eftersom jag tycker det är så pinsamt ibland HAHA. Förstår seriöst inte vad vissa sysslar med..

Sist men inte minst är en styck resa till Ullared bokad på fredag. Jag ser fram emot många fynd. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0