Till den kungliga riddaren

Kära kungliga riddare!

Det är med ett nöje och säga att det är roligt att du tycker att min blogg är så himla bra eftersom du läser den varje dag. Dock är det lite mindre roligt att du tagit väck och blockat mig på facebook och bilddagboken och låtsats som att du kan hålla dig borta.
Det är även trevligt att du gör reklam för en av mina bästa vänner i din blogg, det uppskattas! Alla vet ju redan att hon ägde ut alla i idol 2011, men lite fler fans skadar aldrig :)
Min häst mår toppen även om jag rider som en slashas, jag betalar för mina träningar för att lära mig och bli duktigare. Dock tåls det att fundera på om jag kanske skulle börja rida för dig istället? Du verkar trots allt veta bäst så mycket du uttalar dig.
Tyvärr har jag aldrig träffat dig men jag längtar redan tills vårt första möte. Då hoppas jag att du kan återberätta denna underbara historian för mig.

Bjuder på en gammal hopptränings video samt en när jag hoppar henne barbacka :)
Förresten vad tycker ni andra, ser det ut som jag plågar henne trots att jag inte är 100% med avstånden alltid?


Kommentarer
Postat av: Ida

jag läste precis vad hon hade skrivit om heidie, hahaha snacka om avundsjuk xD palla säger jag bara :P

2011-09-15 @ 11:18:46
URL: http://idaremelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0