Ett besök hos tandis!

Nu kom jag precis hem från tandläkaren :)
Lika tråkigt varje gång att behöva åka dit men man känner sig grymt fräsch i munnen efteråt i alla fall!
Det som är mest obehagligt är den jävla metallsaken dom skrapar med!? Jag klarar helt enkelt inte av ljudet...

Jag vet inte hur många gånger min tandläkare sa till mig att jag hade så fantastiskt fina tänder, roligt! :D
Det har jag faktiskt fått höra från flera håll tidigare, dock tycker jag själv att dom ser ut som vilka tänder som helst?
Resultatet visade alltså inga hål denna gången heller^^,
Skönt att veta eftersom man faktiskt vissa kvällar inte orkar borsta tänderna för man är så grymt trött, men det jämnar väl ut sig eftersom jag borstar dom på morgonen istället och när jag väl borstar tänderna gör jag det jätte noga, lika bra ;P

Nu ska jag kolla färdigt på gårdagens avsnitt av Ensam mamma söker samt gå över till True Talent efteråt :)
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0