Det blev en blöt dag...

Nu är jag hemma igen efter en lång men rolig fotodag i Valje :)
Jag modellade lite för Ida med olika outfits, har väldigt svårt för att vara seriös....
Ida kämpade med att försöka visa hur jag skulle göra, men det är inte jätte lätt om man är så stel som mig :D Tråddocka!?
Det började med kjol och linne och slutade med att jag badade i bikini, hahahaha.
Måste tillägga, sjukt varmt i vattnet!? Var inte ens kallt när man skulle doppa sig (y
Dock har jag fobi för mörkt vatten där man knappt ser någonting, sjögräs och alla vattendjur... Hmm, ja med andra ord allt som finns i vattnet. Kanske därför jag inte badar i havet så ofta :D
Ett kom ihåg till mig själv, medtag handduk nästa gång!

Bildbomb kommer väl inatt någongång XD
Det togs "bara" 1030 bilder idag fick jag precis bekräftat...
Nu ligger jag nedbäddad i sängen och luktar sjögräs...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0