Designat ett schabrak med matchande luva!

Har länge velat göra det, men alltid tyckt att det varit på tok för dyrt!
Men nu är det äntligen gjort...
Har designat ett eget schabrak med matchande luva till Damita från Anna Scarpati :D
Sedan den dagen jag var på tävling i Karlskrona och såg en med ett vinrött schabrak och luva på sin häst har jag bestämt att jag med ska ha ett!
Har letat och letat efter något snyggt, men det finns ju i stort sett inga vinröda schabrak med luva till!? Har i alla fall inte hittat något snyggt...
Därför valde jag att designa ett eget, inte nog med att jag får rätt färg på det utan nu får jag även ett unikt schabrak som troligen ingen annan har en kopia på ;P 

Kommer i alla fall bli sjuuukt läckert på min svarta häst^^,
Kan inte vänta tills jag får klä min skönhet i det <3
Längtar! :D

Eftersom det inte finns någon bild på det så försökte jag klistra ihop något tjusigt på ungefär hur det kommer se ut...
Vet att min ritning är riktigt snygg och alla lär ju förstå precis. . .

Kortfattad beskrivning, vinrött schabrak med 2st så kallade pipes (snurrade band), det längst in till schabraket är en blandning mellan samma vinröda färg som schabraket, guld och beige, den andra bredvid är av bara den vinröda färgen och längst ut är det ett beige kantband som även sitter rakt över schabraket som jag visat med pilen. Och luvan är med samma principer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0