Dagens ridpass + ULLARED! :D

Här kommer inlägget som inte kom upp igår av någon konstig anledning? O.o

Idag har jag ridit igen, äntligen!
Det var ju trots allt 4 dagar sen sist ;) Hahaha. Men det är faktiskt mycket för mig...
Jag hade inga som helst förväntningar på Damita idag eftersom jag är lite söndrig här och där *haha* och Damita har ändå stått några dagar, men hon var faktiskt hur fin som helst! :D Väldigt härlig att rida på alla sätt. Blir så himla glad när hon går så bra :) <3 Det kändes som att sväva fram och hon skötte det mesta själv!

Efteråt hoppade jag även upp lite på Quinnie :) Det gick ganska bra tycker jag, men en hel del kvar på jobba på. Pigg och trippig, egentligen ganska mjuk i munnen och halsen men hänger för mycket i handen och biter tag i bettet, men det ska det bli ändring på! Annars är hon ju fiiin lilla Quinnan :D

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig eftersom jag ska upp om några timmar igen.
Imorgon rullar nämligen bilen mot ULLARED :D Jag är sjukt taggad och hoppas på att hitta många fynd.
Jag ska dit med mamma, kusinen och mammas kompis som vi f.ö köpte vår förra hund Kellie av :)
Egentligen har jag inga pengar att handla för, så om inte annat får jag väl följa med för sällskapets skull :D Typ vara störigast, cpa sönder i affären osv. precis som jag brukar :) Det är ju då jag trivs som allra bäst, när jag får vara mig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0