Dagens planer

Nu har jag precis varit och gett min lilla häst lunch hö :)
Får väl se om det stannar i hagen eller blåser iväg...
Ikväll är planerna att rida Quinnie i ridhuset och även ta några skutt med henne, bästa Jane får äran att vara banbyggare... haha!
Får väl se hur det går, jag funderar på att tvinga henne filma så jag har något att lägga ut ikväll :D
Kan bli mycket intressant, målet är inte särskilt högt, att hålla sig kvar (y

Ryggen är betydligt mycket bättre men inte helt bra.
Tror inte den blir helt bra så länge jag rider heller :( sucks!

Nu ligger jag i alla fall i sängen och gnagar sallad XD
Ska precis starta gårdagens avsnitt av True Talent :))
Efteråt ska jag faktiskt ta mig i kragen och klippa ihop förra veckans hoppträning. . .
Så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0