Dagen rimmar med vädret = skit !

Dagen började med att åka in till snapphanarna en runda för att kolla på ytterligare lite tävlingar.
Eller ja, det mest intressanta var fikautbudet men ändå...
Jag och Emma satt och krängde godis samtidigt som vi glodde på bland annat Rebecca.
Dock var det inte roligt alls länge och fruktansvärt kallt som det blev ingen långvarig dag där :P

Efteråt åkte jag hem till Andreas i hopp om att få min spräckta skärm lagad vilket istället resulterade att jag åkte därifrån med en mobil som inte fungerade överhuvudtaget.

Vid 5 åkte jag in till ridhuset för att se när Maja tränade sin nya c-ponny Castor, gick hur bra som helst för småttingarna :D Sedan tillbaka till stallet för att mocka och sånt. Blev ingen ridning idag eftersom ridhuset var upptaget och det ösregnade ute. . .
När jag tagit in min dränkta katt såg jag att hennes täcke var sönder. Förstår inte hur det kunnat bli en reva i det eftersom hon står själv och det inte finns ett enda träd eller något annat i hagen. Jävla pigg, det täcket var ju inte billigt heller och en av mina favoriter :/

Nu har jag legat i soffan och kollat på true talent, Sofia var bäst som vanligt :) Tråkigt att alla program går samtidigt men jag prioriterade det idag eftersom det var direktsändning och en skulle åka ut.
Så nu ska jag fortsätta att kolla på dagens avsnitt av idol på tv4play^^,

Men ja, sammanfattningsvis har det varit en skitdag rakt igenom...


Foto: Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0