Avramling nr. 2 på ryssberget !

Idag fick man ett sms från Alicia som undrade om jag ville hänga med ut och rida på ryssberget...
Jag som inte ridit ännu efter min rygg cpat kunde inte säga nej med tanke på vädret!
Det gick hur bra som helst i början, vi skrittade bara och pratade. Damita var faktiskt ovanligt seg? Visst är inte skritten hennes bästa gångart men ändå.
När vi bara har en liten bit av rundan kvar tycker Alicia att vi kan trava lite i alla fall så det gjorde vi.
Lillys började dock galoppera och Damita hängde såklart bara på!
Jag som har en pajad rygg var tvungen att rida framåt lutad så jag hade svårt att stanna henne, och precis när allt redan var som jobbigast börjar hon bocka.
Jag har verkligen ingen chans eftersom jag inte har några krafter så jag flyger ju som en docka över huvudet på min vildhäst hahahaha.
Det negativa var att mina ridbyxor gick sönder helt och att mina knän är ordentligt uppskrapade vilket gör att jag inte kan böja mig förtillfället...
Det positiva är dock att min rygg höll, att den inte blev värre, och att min kingslandtröja är helt hel trots att jag skrapat upp armbågen ganska bra. JAG HAR FÅTT BEKRÄFTAT ATT DYRT ÄR KVALITÈ (Y

Ja jag hade ju tänkt ta det lugnt i alla fall...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0