2 nya paket på posten idag :D

Idag kom äntligen mitt nya schabrak + luva jag impuls köpte! :D
Och det är bara så himla läckert ;)
Det egendesignade dröjer nog ett tag till...
Jag bara längtar till jag få inviga det, dessvärre lär det nog dröja lite eftersom jag inte kan hoppa på ett tag :(
Och det är inget schabrak jag kommer använda till mer än träning och tävling, i alla fall inte dom första dagarna HAHA. Brukar säga så om all min nya utrustning och till slut får allt följa med ut i skogen ändå XD

Mitt och Emmas stora HM paket kom även idag!
Var även där nöjd med det mesta...
Min höstjacka var dock för liten, en strand långklänning för stor och jeansshortsen också för stora ;P
Så det blir lite grann att skicka tillbaka men det mesta hamnade i min garderob :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0