PAKET! :D

Aaaahhh, känner mig som 10 år igen! :D
Blev helt till mig när jag öppnade mitt paket jag hämtat på posten.
Ändå visste man vad det innehöll men inte riktigt hur det såg ut ändå :)

Blev i alla fall riktigt positivt överraskad, fyfan vad läckert ;)
Är nog utan tvekan något av det mest snyggaste jag sett...
Och det bästa av allt, jag har designat det själv och det finns ingen som har ett prick likadant^^,
Vet dessutom inte alls många som har ett vinrött schabrak (y
Dööör på färgen och det guldiga runt gör det helt perfekt! Väldigt stilrent men ändå så himla grant :D
Det är nästan så jag inte vill använda det. . .


Kommentarer
Postat av: Tina

Skitsnyggt! speciellt på en svart häst ;)

2011-10-23 @ 18:17:01
URL: http://Http://Tinalicious.blogg.se
Postat av: Sandra Karlsson

Tack! :D Eller hur ;)

2011-10-24 @ 16:27:35
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0