Lördagsmys hemma hos den bästa + lite av varje...

Kvällen igår ägnade jag först och främst hos min underbara häst.
Blev ett litet dressyrpass i padocken som avslutades med två mini hopp bara för att, haha :)
Testade rida på mitt kimblewickbett som jag i vanliga fall har till hoppningen vilket hon faktiskt gick betydligt mycket sämre på än det vanliga tredelade, nej det var inget att rekommendera för mig själv :D
Annars gick det hyfsat bra ändå :))

Efteråt åkte jag hem till den bästa för lördagsmys!
Lördagsmys för oss består av att kränga onyttigheter, kolla på TV och sen somna... HAHAHA.

I morse var jag duktig och erbjöd mig att fodra hästarna fast det inte var min tur och sen släppte jag ut Daiman och Quinnsan.
Det är inte okej att det bara var -2 grader klockan 8 i morse och att man fick skrapa rutorna på bilen..
Dessutom kände jag mig tvungen att klä min buse nåågot varmare eftersom hon är klippt :)
Vart tog värmen vägen!?
Prick en månad kvar, sen ligger jag på stranden. Sjuuukt härligt eller vad :D

Jag klarar inte av personer som ljuger hela tiden
Jag klarar inte av idiotiska killar


Olga och Rut i en karusell på Östersjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0