Gårdagens sysslor^^,

Igår blev det en runda in till stan med Ida :)
Hade tänkt handla något för mitt presentkort på smyckesaffären men hittade faktiskt inget intressant...
Så det blir till att spara det ett tag till.

Vi åt i alla fall god mat på coffee house!
Jag tog en varm macka med kyckling och curry, mums :P
Blev riktigt mätt efteråt och trots att vi redan åt vid 12 tiden höll jag mig på det hela dagen tills jag gick och la mig vid 2 på natten..

På kvällen var det dags för hoppträning och jag har nog bara ett ord att säga om det, katastrof.
Behöver inte ens göra ett eget inlägg om det idag eftersom det faktiskt inte var något överhuvudtaget som var bra med den.
Dock finns det en anledning till det hela och jag har bara mig själv att skylla. Damita fick stå dagen innan och jag är fullt medveten om att hon inte klarar av det... Camilla undrade om hon stått hela veckan sedan jag tränade sist XD Hahaha.
Hur som helst lär man sig av sina misstag och jag försökte trots allt göra det bästa av situationen ändå :) Min lilla häst har väldigt mycket energi i sig som får heta duga.. Hon är en sån som behövs ridas varje dag, dock låter jag henne ändå alltid stå en dag men som sagt - aldrig mer dagen före en träning eller tävling.


Kommentarer
Postat av: Didrikgabrielle

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-11-26 @ 00:34:41
URL: http://didrikgabrielle.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0