Dagens sysselsättning^^,

Idag fick det bli en runda till Råby för att Heja på Natalie! :)
Hon hoppade både Heidie (Olga)s häst Akke och sin egna Calle.
1m med Akke gick braa, hon fick ett riv men en snygg runda :))
När hon dock skulle hoppa sin egna häst som inte varit ute på 1år flög hon av och skadade sig, stackarn :/ Jag hoppas verkligen det är okej med henne...
Så det blev en kort men ändå lång tävlingsdag idag. Hoppmässigt fick hon ju inte hoppa alla sina anmälda starter med båda hästarna men dock var ambulansen superseg vilket gjorde att vi fick vänta på den i 456789h ungefär. Jag kände igen mig själv i det hela och fick tillbakablickar från när den liknande händelsen hände mig, usch :P
Jag och Heidie var dom bästa assistenterna i alla fall och gjorde i ordning hästen och lastade den.
Dessutom köpte vi upp hela kiosken och krängde, men det är ju som vanligt. . .


Fick bli en passande bild från en av förra årets tävlingar i Råby!
Detta är Helena med hennes superfina häst från min träningsgrupp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0